Sevilay37 çokta zor değil ya. Hatta bence daha iyi oldu en azından beni kaldır, beni oturt, beni döndür demiyo artık 🤣 kafasına göre istediği gibi hareket ediyor gidyor falan. Tabi evin şekli de önemli. Bende tehlikeli bişe yok. Şimdi annemlerdeyiz alan belirledim ordan çıkamıyor 🙊