Merhaba arkadaşlar bebeğim bazı sıkıntılardan dolayı ilk doğduğunda geçemedi sonrasında hasteneye yattık sarılık üşütme vs vs derken 3 ay i geçince normal hastaneler bakmıyormuş ünv bakıyor ordanda randevu almak çok zor birde birşey takıldı kafama normalde uyurken çekilen bir tes ses verip o şekilde ölçüm yapıyorlar şimdi bebeğim büyük olduğu için nasıl test yaparlar sonuçta kulakları düşüyor ve anlıyor direk uyanır geçemez var mı aranızda benim gibi olan ??