Kartaaneesiii Kızlar 10 günlük bebeğim 24 saattir kaka yapmıyor. Ama 4-5 tane bezini ıslattı sarılık sınırda yarın da kontrol var korkuyorum normal mi 1 gündür kaka yapmaması