Ebruu67 Tetagil diş granülu kullanlar var mı? 2.disi cikarrtti az önce eşime aldrdim memnun kaldnizmi?
erdeminannesi12 Ebruu67 ben çok memnunum 7. Ayından beri kullanıyorum 17 aylık şuan azı dişlerinde bile çok iyi geldi her seferinde
eylul19 Ebruu67 dıs cıkarmaya basladıgından berı kullanıyoruz.gunde en az 3 tane .ıyı gelıyor herhalde.hem dıslerın cıkmasına yardımcı oluyormus hemde agız ıcını temızlıyormus
edaaydinm Ebruu67 ben dogallannelik sayfasının tavsiyesiyle indirimli aldım çok rahat ve içeriği de üyü güvenle kullanıyorum öneririm
unemere Ebruu67 Ben oğluma kullanıyorum Memnun kaldık. 2 saat arayla en fazla 6 saşe kullanılabiliyor yazıyor prospektüsünde. Ben günde iki kez kullanıyordum.
erdeminannesi12 Ebruu67 anında fayda ediyor diye okumuştum günde 2 saat arayla 6 kereye kadar verebilirsiniz
Aylinipek Ebruu67 baya azaldı. Bize çok iyi geldi çok şükür. Yoksa valla huysuz oluyorlar. Size de iyi gelir inşallah. 🙏🙏
Egelim Ebruu67 4.aydan itibaren oğluma kullanmaya başladım ve 20 aylık olana kadar da kullandım, hâlâ da evde var, diş dönemleri olduğunu farkedince kullanıyorum. İçeriği temiz ve oldukça etkili, 4 saatte bir kullanabiliyorsunuz, bir zararı yok.
Fatmanurnrt Ebruu67 diş çıkaran bebekler için ağrı azaltıcı bişey mi ? Bu bizimki de çok huzursuz karanfilli macun almamı söylediler bu o mu acaba
Ebruu67 Fatmanurnrt evet ağrıyı huzursuzlugu aliyor diyorlar ilk defa kullaniyorum bende yok macun değil toz şeklinde ağzının içine dönüyorsun tek kullanımlık
Hesireanne Ebruu67 kızım paketini görünce direk ağzını açıyor rahatlatıyor kesinlikle biz faydasını gördük paketi direk ağzının içine döküyorum günde üçü gecirmiyorum