45 günlük bebegimin gaz sorunu var simdiye kadar biogaia relactaz kullandik bir süre sonra ise yaramadi.simdi de biogaia ile nurss harveys kullaniyoruz biraz rahatlatiyor gibi oluyor ama tam etkisini göremedik.doktor sap simplex i onerdi ona daha baslamadik kullana var mi aranizda arkadaslar? Bir de emzirmeden sonra üstten gazi cıkmayinca kusuyor her seferinde yediklerini mi kusuyor böyle olunca ? Cok üzülüyorum yediklerini kusuyor karni ac kalacak diye yardim edin bana :(