Metos-mom biz çok kez yaşadık ama dönem dönem bizde olduğu gibi bebekler de iştahsızlık yaşayabiliyor herhangi bi sıkıntıdan veya sıcaklardan dolayı. Normalde 3 saatte bir 90 cc veriyorsam 4-5 saatte bir 60 cc anca içirdiğim zamanlar oldu kendiliğinden düzeldi ama sonra, kafama taktığım için çok bunalmıştım başta sonra takmamaya çalıştım daha güzel atlattık. Çünkü biberona ısrar etmek tamamen biberon reddi bile yapar dedi doktorum. Sakın ısrarcı olma dedi. Dene saati geldiğinde içtiği kadar içsin, sonraki mama saatinde yeniden dene sinir yapar bağırırsan biberonu hiç almaz bir daha dedi, dikkat edin. Düzelir siz sakin kalmaya çalışın