yardim lutfen 3 ay 6 günlük bebegim simdi geldik acilden 42 gunlluken gaz sancilari başladı nerdeyse 15 gundur cok sukur daha iyiydik bu aksam 3 4 saat durmadan agladi 😔😔😔😔 gaz bitti derken aniden yine boyle oluyormu bu normalmi 3 ayda bitti sandim birden neye uğradığımi şaşırdım boyle olan varmi yada 15 gundur olmuyorsa birden bire neden neden ilk günkü gibi oldu 😔😔😔😔