Minnokkunannesi her hangi bir belirti yoksa başlamayın . Başladığınız zamanda 1 hafta deneyin . Eğer olmuyorsa ara verin . Hazır olduğunda başlarsınız zorlama ile olmuyor hem çocuk hem anne yoruluyor . Kızım 2 buçuk yaşında altına yaptığnda artık bezini çıkarıp atmaya başladı herkesin içinde . Anladım ki artık rahatsız olmaya başladı . Böyle başladık ilk gün akşama kadar altına işedi . Hiç yapmadı götürüyordum bitti deyıp kalkıyor altına yapıyordu ☺️ İkinci gün üçüncü gün artık alışmaya başladı 10 gün kadar oldu şuan biraz daha iyi en azından söylüyor. Ben lazımlık almadım ikinciye hamileyim onu yıkamayı midem almaz 🤦♀️ Klozet aparatı aldım ona alıştı . Sürekli konuşun oda çok etkiliyor . Lavobaya yapınca alkışlıyordum aferin diyordum şuan yaptığnda anne alkış diyor 😄 bol şanslar size . Üzülmeyin sabır edin zamanla hepsi oluyor . 🌸