Burcin1706 Bebeğime alerji teşhisi konuldu ve alerji maması kullanıyoruz anne sütü almıyor mamayı kullanalı 4. Gün kabız oldu daha yeni kaka yaptı kakası koyu yeşildi ve mamadan sonra vücudunda kızarmalar ve sivilce tarzı şeyler çıktı bu normalmi ?