Ezgidoga Merhaba kızlar bebeğim anne sütü almadığı için mama stoklamıştım şuan 2 numaraya geçtik 4 paket 800 gr hipp organik combiotic 1 numara mama kaldı. Satmayı düşünüyorum almak isteyen varsa yazabilirler