edaaydinm hiç kestirmeyin gurlestigi falan yok saçın ilk kızımda 4-5 aylıkken makineyle sıfıra vurduk hem aşırı dökülüyordu yatağı battaniyeleri hep kıl oluyordu hemde gurlesir belki dedim ama yok yine tüy gibi çıktı 😁 çocuğumu erkek sandılar hep şuan 7 yasa gidiyor hala aynı saçları hiç ellemeyin derim boşuna