Tulay09 Bebeğim geceleri acıkıp uyanıyor hiç ağlamıyor kendi elini emiyor sesini duyup emziriyorum emiyor neden ağlamıyor???
kerem_imm Tulay09 benim oğlum da gece ağlamıyor. Ama değişik bir ses çıkıyor inliyormuş gibi. Acıktığını öyle anlıyorum.
Selinmom Tulay09 ağlamadan emzirirsen uykusunu açmadan geri yerine koyarsın zaten bebekler inler gibi yaptığında emzirmen gerekiykr uykusunu açmadan geri yerine yatırman . Uyanırsa uyutmak çok zor
Deletedmom136 Benim kızım da öyle 4 aylık oldu şimdi parmağı emmeyi bıraktı uykusunda ayaklarını vuruyo kaldırıp acıktığını anlıyorum kalkıyorum hemen. Normal yani ağlamaları şart değil
Selinmom Tulay09 ağlamadan emzirirsen uykusunu açmadan geri yerine koyarsın zaten bebekler inler gibi yaptığında emzirmen gerekiykr uykusunu açmadan geri yerine yatırman . Uyanırsa uyutmak çok zor