prensesko Kızlar hastalığı atlattım akşamdan akşama keyif sigarası içerdim şimdi korkuyorum. Covid sonrası Kullananlar var mı
gibicibicis prensesko covidken içtim nefesim daralıyo diye her zaman içtiğim kadar içemedim ama içtim bir şey olmadı
biryazmasali prensesko covidken bile içtim yatım atyrdum ama yine içiyrdum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Akşamdan akşama içiyorsnz hiç içmeyin derm
prensesko gibicibicis ben atlatalı bir kaç gün oldu ama nefes olayından çok korktuğum için cesaret edemedim ☺️