Eymeneylul0 Doğumdan sonra 8 ayda adet oldum ilk ay kahverengi leke gibi oldu sonra 3 kez cok yogun oldu bu ay biraz gec geldi yine kahverengi leke geliyo normal mi yaşayan var mi
Ekinveannesi Ben doğumdan sonra 2.ay regl oldum hala kahverengi geliyor ilk 2 gün falan biterken de kahverengi oluyor bence normal bir durum.
Eymeneylul0 Ekinveannesi teşekkürler iki üç kez normal olup geri değişince sasirdim canim bi de 3 haftada oluyodu bi aya döndü