Arkadaşlar merhaba. Kızım 12 aylık inanılmaz hareketli bir bebek 2 dk sabit durduğunu görmedim yorulmak bilmez kıpır kıpır. Gün içerisinde sürekli bir şeyler yemek istiyor ağzı 10 dk bos durmuyor önceden hoşuma gidiyordu ama artık çok başka oldu tadı kötü çirkin ekşi acı farketmeksizin herşeyi yemek istiyor bi yere gidelim biri bisey yesin hemen atlıyor. Yemek yapicak hazirlayacak fırsat da bırakmıyor. Artık kafama takılmaya başladı bu durum inanın benden çok yiyor öyle kilolu da değil hareketli eritiyor heralde ama bu kadar çok yemesi kafama takılıyor ay sonu doktor kontrolü var ama içime kurt düştü bir kere sizlere de sormak istedim. Uzun oldu kusura bakmayın aynı durumu yasayan varsa görüşleriniz benim için önemli yazarsanız sevinirim.