Oglum 3 aylık ilk ay kontrolünde taşşaklarında sıvı toplanması var 1 yaşına kadar geçmezse ameliyat dedi bazen çok normal duruyor bazendr çok sarkık erkek bebek anneleri başına gelen varmı başka doktora götürmeli miyim bem zaten ilk dogdugunda anladım çok uzun dedim ama bugünlerde dahada dikkatimi çekiyor napmalıyım önemli bi durum mu sizce