Babyhapyy kulakları için doktora götürün. Kulaklarımda kir varsa kaşıntı yapıyordur damla verirler. Ayaklarını sıcak tutun, çorap giydirin.. Gazı daha az olur, daha rahat çıkarır karnı da ağrımaz.
Bir de sık sık sırtını kontrol edin. Nerde oturduğunuzu bilmiyorum ama üşüyor olabilir gerçekten. Eğer öyleyse ince bir uzun kollu giydirin, yok terliyorsa kısa kollu giydirin ama içinde muhakkak zıbını olsun ve bence çorabı da eksik etmeyin.. Allah şifa versin annesi