Ayazligunlerim Bebeklerinizi nasil emziriyorsunuz? Ben yattigi yerdde mizirdaniyor yanina uzanip emziriyprum ve altini alip geri uyuyorm onzaman uykusu bolunmuyoe ama gaz yapar diyprlar dun denedim kaldirdim kucagima aldim zor uyuttumm. 2 aylik oglum
Ariyaarya Ayazligunlerim aynen Benimkide öyle ben gece gündüz uzanarak emziriorm sırtım ağrısı için gündüz gaz çıkamıyorm ama gece uykuya daldığı için çıkarmıyorum çıkarınca artk uyumuor
busrababuz Ayazligunlerim bizim 3 serüvenimiz var beşiğinden alıp yanıma yatırıp emziriyorum yorgunsam beşiğine yatıyorum değilsem 6 ya kadar beraber uyuyoruz 6 da çünkü komple uyanıp zaman geçirmek istiyor
Ayazligunlerim Devrim yok uyansin zatende iki saate uyanir hep kendi amabyatarak emzirince sabahlari daona tahammulmbartiyor cnku sabah hic uyumz koydukca uyanir . Gecede gazbdie kaldirirsam obzaman mafoliyorum
AmineHafsaninAnnesi Aynı şeyi ben de yaşadım, gazını çıkar da uyusun fediler ama bebeğim hep uyandı uyutamadım. Ben de vazgeçtim, yattığım yerden emzirdim sonra yüzüstü çevirirdim kendi kendine çıkarırdı gazını rahat rahat uyurdu ☺️
Ayazligunlerim Aynen anneler benimde anlattiginiz gibi yatagimda uatiyor zaten ben bi o yanina bi bu yanina yatip emziriyorm cnku yoruluyrum cok. 2 aylikya hic yuzbustu yatirmadim yatirirken uyanir