Senemkscu öyle derler evet, emzirme boyunca soğuk şeylerden uzak durmak gerekiyormuş hatta bir keresinde restorana gitmiştim, çalışan kadın masadaki sulara ek olarak dışarıdan ılık su getirip siz o soğukları içemezsiniz, bunu için demişti 😂 ama ben kana kana soğuk su içiyorum canım yaa yaklaşık olarak 4 aylık kızım. Dondurma da yiyorum. Ne yapayım bu sıcakta, dayanamam ki. Annem de yapma etme diyor ama bizim buralar gece bile 30-31 derece 🤦🏼♀️