Kızlar bugün marketten tat marka pirinç aldım eve geldim tam acacaktım birde ne göreyim içinde canlı böcek kaynıyor geziyorlae . İçim kalktı yarın markete geri götürcez markanın mail adresine de mail attık. İnsan saglıgı bu kadar ucuz olmamalıyım. Tiksindim resmen . Siz de dikkat edin almadan önce diye paylaşıyorum 🙄🤮
