Busraozcn Merhaba 2 gün önce sezeryanla doğum yaptım hastanede gaz çıkartamadığım için laman yapıldı şimdi evde çok sancım var gaz çıkartamıyorum büyük tuvaletime de çıkamıyorum ne yapmayalım ??
Busraozcn Hareket etsem de çıkmıyor çok ağrım var sancı da geldikçe zorlanıyorum tekrar laman yapsam olur mu sizce
Busragul1 Busraozcn Duphalac vermişlerdi bana, lama yaptılar banada hastaneden çıkmadan sonra bu şurubu kullandım bi iki defa iyi gelmişti
Busraozcn Asel06_ teşekkür ederim kayasının meyvesuyunu da içiyorum konpostosunu da ama kâr etmiyor normalde de zaten çok zor çıkartıyorum
minikfarem__ Busraozcn bana da aynı ilacı verdiler. Size ilaç vermeden yollamamaları lazım aslında. Muhakkak geciktirmeden arayıp sorun. Hatta eczaneye de danışabilirsiniz belki bunun icin
Busraozcn minikfarem__ doktorumu aradım o şırup güzel gaz çıkarttırır ama ağrı da yapabilir dedi son çare onu alırsın dedi yarım saat yürü dedi sabah laman yapmamı söyledi inşallah iyi gelir de
Busraozcn Asel06_ siz kullanıyor musunuz ve aktardan falan mı aldınız yoksa humalanınkinin iyi olduğunu söylüyorlar
Busraozcn Asel06_ siz kullanıyor musunuz ve aktardan falan mı aldınız yoksa humalanınkinin iyi olduğunu söylüyorlar
Asel06_ Busraozcn canm ben doğumdan sonra ve hala kullanıyorum hem senin gazını hem bebeğinin gazını alıyor hemde süt yapıyor çevremdekiler hep kullandı benim gazım hastane çıkmıştı ama eve gelincede de çıkmaya devam etti aktardan aldım güvendiğim taze taze oluyor çünkü canım