Pikapikapikacuuu beasmir normal canım 5 ay 22 günlük kızım daha tam geçmiş değil. İltihap oldu içi sivilce gibi şişti şimdi söndü. Her banyoda soyuluyor. Sonra kuruyor. Yavaş yaşaş geçiyor gibi
Feyza0806 Pikapikapikacuuu bizim de oyle ebe 9 aya kadar böyle olur demişti telaş yapmamak lazımmış aşının tuttuğunu gösteriyomş bu durum