Mirac66 çocuktan önce atanmistim. Hatta atandim hemen evlendim. Yoksa bazen düşünüyorum yemeğe temizlige vakit kalmıyor kaldı ki ders çalışmak bebekle. Öğretmenlik mesleğim. Gy gk dışında eğitim bilimleridir alan sınavıdır bir sürü ders. Eşim kendi bölümü dışında bir mesleği yapıyor şuan. O da çalışmadan sınava girdi Türkçe çok zorlamış, zaten 90 dan aşağı alsa bile yetmezdi bölümü için. Ki son 1 hafta biraz
okuyayim demişti notları. Onu bile erkek haliyle yapamadi. Evde bebek olunca, onun da yardimina çok ihtiyac duyunca onun da vakti kalmadı. Hayırlısı artık herkes için,Allah yardimciniz olsun 🙏