Kuzeybabyy RaYaOm kullanışlı ben memnun kaldım ama ilk zamanlar süt az olduğunda çekmiyordu ama sütüm artmaya başladığında gayet pratikti ☺️
smyrmyry16 RaYaOm ilk zamanlarda çok işime yaradı orantısız geliyordu süt kullanışlı yani elektrikli gibi olmasa da is görür
Uykusuzmomy İmkan varsa elektrikli öneririm daha rahat hem bebekle dakikalar sniyeler bile çok önemli bazen