Oğlum 2 yaşında. Özellikle 0-6 yaş grubu kız çocukları ısırmaya yelteniyor sürekli. Isıramazsa da itip kakıyor. Erkeklere karşı tavrı bu şekilde değil. Parkta , avm de , denizde sokakta mekan hiç farketmiyor. Evden dışarı çıkmaya korkuyorum artık. Bir türlü törpüleyemedim bu davranışını. Kız çocuğu görür görmez haamm diye üstüne koşuyor. 🫣 Nasıl çözüm bulacağım bu duruma