Bebeğim(4 ay 22 günlük) İle 29 Temmuz gecesi şehir değiştirdik bugün de 4-5 saat dışarıdaydık hiç bebek arabasından çıkarmadım uyudu da zaten biraz. Eve gelirken huysuzlaştı sonra baktım ateşi var temassız ateş ölçer ile ölçtüm sadece kafasının yanları ateşli 37.8-37.9-38.0 çıktı. Herhangi bir huysuzluk belirtisi yok ama biraz kusuyor ve sanki tek tük öksürüyor. Hava değişikliğinden olabilir mi? Calpol verdim 38 görünce ama çok fazla düşmedi ince giydirdim. Neler yapabilirim eğer üşütmüş ise sarımsak yesem sütümden ona geçer mi viral bir enfeksiyon varsa belki fayda eder. Ya da diş çıkarıyor olabilir mi ağzı akıyor sürekli olarak. Tavsiyelerinizi bekliyorum