Çok güzel almış bencede maşallah 🌺 Bu da doyduğunu ve sütünüzün yeterli olduğunu gösterir lohusanın bebeği yaka iğnesidir derler sürekli emmek istiyor diye doymadığını asla düşünmeyin ya da memede ağlıyor diye ❤️ Mamaya başlarsınız eğer sütünüz verdiğiniz miktar kadar azalır ve o miktar kadar artmaz ve bu kısır döngü oluyor bir süre sonra 🌺 Sağlıkla büyütün bebeğinizi ❤️