Kizlar son 1 aydır oğlum sürekli hasta
Istanbulda oturuyoruz tatile konyaya köye geldik hava değişikliğinden mıdır bilmiyorum çocuğum bi türlü toparlanamadı
Ilk hastalandı boğazında hafif kızarıklık var dediler antibiyotiğe gerek yok dediler aferin verdi hafif de ateşi oluyordu
Aferin bitiyor 2 gün sonra tekrar hastalanıyor 2 defa bu şekilde oldu
Dün yine hastalandı ateşi vardı öksürük balgam vardı bu sefer antibiyotik verdiler
Yarın çocuk dr randevu aldım bi de ona muayne ettircem kanina felan baksınlar cunku hep acilden gittik hiv kanina felan bakmadilar
Normal mi sizce bi türlü boğaz enfeksiyonun geçmemesi