Kundak nasıl bıraktırılır? Doğduğunda asla kundaklamadım 2 buçuk aylıkken artık ellerinden uyuyamıyordu kundakladım yarım kundak şeklinde şimdi dört buçuk aylık bırakmak istiyorum ama yine ellerinden uyuyamıyor. Gündüz zaten uyumaz sadece gece. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Kendi kendine bırakıyorlar mı ne oluyor bilemiyorum?