Merhabalar güzel annelerimiz
Bebeğim 5 ay 11 günlük sağlık ocağından kan damlası verildi fakat doktorum kullanmamı söyledi
geçen hafta kan idrar tahlili fln yaptı değerleri çok şükür iyi çıktı tekrar kan damlasını sordum doktorumuza gerek olmadığını söyledi bu durumla karşılaşan annelerimiz yorumlarınızı bekliyorum. Tereddütte kaldım açıkçası