tosbikannesiiii kızlar 16 aylık oğluma kışın kaç numara bot almalıyım yeni yürümeye başladı ilk bebeğim tecrübem yok nerden ne kadara aldınız bide fikir olsun
cocomelon33 tosbikannesiiii benim oğlum da 16 aylık yeni yeni yürümeye başladı ben de bekliyim burda☺️ Düşüyor mu sizinki de
irva tosbikannesiiii Ayak ölçüsüne göre almalısınız.Her bebeğin farklı oluyor sonuçta.Geçen sene 480 tl’ye almıştım bitane kar botu.Bir de igor’dan yağmur çizmesi almıştım o da 500 civarı.
cocomelon33 tosbikannesiiii benimki de öyle odalar arası yürüyor bazen çok hevesli oluyor bazen de emekliyor yine😁