Kızlar gerçekten çok sıkıldım doğduğundan beri aynı sürekli ağlar bağırır. Kolik bitti diş başladı artık çok bunaldım. Çok üzülüyorum. Bugün denizde aynı aylık bi bebek gördük maşallah gel diyor ağzı laf dolu hareketler yapıyor bizde hiç bir şey yok. Bağırmasından fırsat bulamıyorum ki bi şey öğreteyim göstereyim napacağım ben çok tükendim artık. Kötü bir anneymiş gibi hissediyorum.