Merhaba kızlar 7 günlük anneyim doğduğu gün bebegim surekli emdi beni bizde karnı doyuyor sanıyorduk Meğer doymuyormuş ve sarilik oldu doktor mamaya baslayin dedi bende 2 saate bir mama veriyorum arada kendi mememi veriyorum unutmasin diye saginca da
Cok az geliyor ml bile olmuyor ve 3 gündür kakasini yapmıyor önerenebileceginjz birsey var mi kakasini nasıl yapar