kitapkokusu_ kullanan var mı memnun musunuz kızlar 3 ay kullandıktan sonra güzel etki ediyo diyolar önerilerinizi bekliyorum
AnnaKarenina_ kitapkokusu_ eczanede çok satardık zaten bu tarz vitaminler tek şişede hemen etki etmeye biliyor o yüzden uzun süreli kullanım şart biz iyi dönüşler alıyorduk
kitapkokusu_ AnnaKarenina_ eczacı mısınız önerebileceğiniz iştah açıcı varmı kızım 2 yasında ve hiç yemek yemiyor
AnnaKarenina_ kitapkokusu_ eczacı değilim teknisyenim argıvıtten memnun kalanlar var deneyebilirsiniz içebiliyorsa aç karnına verin iştahını artırır
AnnaKarenina_ Nurumm12 merhaba ben kullanmıyordum satıyordum iyi dönüşler alıyordum görümcem de kullandı çok memnun kaldı