Hanımlar doğum yapalı 2 ay 7 gün oldu dün eşimle şiddetli bir tartışma yaşadık ve boşanmaya karar verdik. Bugün annemin evine geldikten sonra dikişlerimde yanma hissettim ve sonrasında az az kan gelmeye başladı. Adet kanaması olabilir mi yoksa hala sezeryanın kanaması olabilir mi bazen uzun süre ayakta kaldığımda oluyordu ama bu kadar olmuyordu. Birde sezeryandan sonra ne kadar süre sonra adet oldunuz yardımcı olursanız çok sevinirim çok korkuyorum sütüm kesilecek diye ☹️