merhaba güzel anneler ,
Benim 10 aylık bir kızım var alt dişlerinden 2 tanesi çıktı . bende doğum iznindeydim fakat bitti 4-5 gün oldu ile başlayalı kızıma annem bakıyor . kızımın daga önce böyle birşeyi yoktu fakat 3 gündür sürekli omuzumu ısırıyor . Anneme hiç böyle yapmıyıomuş annem çalıştığımdan dolayı onu bırakıp gittiğime kızdığı için böyle yapıyo olabilir dedi kafam karıştı . gerçekten öyle olabilir mi yoksa normal mi ısırması . Daha önce başına gelen var mı ??