angel24 Merhaba oğlum 4.5 aylık 10 gündür gece 4te kalkıyor ve 4-5 saat uyumuyor ara ara ateş basıyor (bölgesel) ve sadece geceleri fışkırarak kusuyor. Başına gelen varmı ne yaptınız??
Hayatagulumse angel24 soğuk alkınlıq siptomları varmı?Neden sordum bu aralar virus yayilmış diyorlar özelliklede mikrob bebeklere bulaşiyor Lütfen doktorunuza bildirin bu durumu .
Hayatagulumse angel24 ben bebeyimdede bir ara öyle olmuşdu yeyib kusuyordu doktor cay ve ilaç söyledi verdim iyleşdi
Asel06_ angel24 canm kusmada enfeksiyon rota virüsü falan olabilir doktora gidip kan testi yaptır bence
angel24 Hayatagulumse soğuk algınlığı yok. doktorla görüştüm önemli bişey yok demişti ama tahlil felan birşey istemedi. Yarın yine gitmeyi düşünüyorum
angel24 Hayatagulumse ne çayı? Annemde eskiden size verirdik siz neden yapmıyorsunuz felan dedi ama üstünde durmadım bebeklere su bile vermeyin diyorlar ne bileyim🙄
Poyrazin_annesii Diş olabılrmı. Mesela bnm oglumda artk uyumuyor ve kafası cok sıck oluyor bıde arada bı ishalıde var diş belırtısı dedı doktr
angel24 Poyrazin_annesii evet dişleri kaşınıyor elleri ağzında sürekli.doktor büyük ihtimal odur dedi. Ama ilaç felan yazdı kullanmıyorum bir corpor veriyordum artık onu içincede kusuyor vermiyorum
Hayatagulumse angel24 bana doktor papatya çayı önermişdi amma siz kendiniz yapmayin lütfen doktorunuzla konuş belji bebeyin bünyesi kaldirmaz
Asel06_ angel24 canm bizde yaptırdık ama çevremde yaptırdığı halde salgına yakalananları duydum yaptırman çok daha iyi olur
Asel06_ angel24 enfeksiyon falan olabilir kuzum onun için diyorum bebeğini riske atma tekrardan doktora gidin
angel24 Hayatagulumse merhaba dr gittik kandada birşey çıkmadı ama gece kusması için reflüdür dedi mamada ar olanı verdi.birde reflü ilacı ayrıca fitil. Fitili atmıyorum sürekli ama reflü ilacı bir tık iyi gibi geldi.tabi gece yine kalkmalar oluyor.🙁