Kızlar devlette sezeryan doğum yaptım
Pazartesi yaptım cuma kontrole çağırdılar benim çok ağrım olduğu için eşim gitti ordakiler 15 günlük olunca yada 15 gün sonra yine gelin kan verin demişler ama eşim hatirlamiyo 15 gün sonra mi 15 günlük mü diye sizi ikinci kan vermeye nezaman çağırdılar