Karaaslan2 aynen aynen kızım cpk şükür uyumlu bir bebek kayınvalidem de çok genç çok seviyor torununu o yönden şanslıyım eşim diyo haksızlık etme ne durumda insanlar var. Ama çok alıştık birbirimize ben en azından. Baktığında haftada 3 gün yine beraberiz 4 gün çalışıcam ama beni özler mi aç kalır mı annem babam yok diye üzülür ağlar mı diye düşünüp duruyorum