merhabalar hanımlar. bebeğim emeklemeye başladı, malum şimdi yaz hava sıcak. evde cıbıl cıbıl giydiriyorum. taşlarda emekliyor, emekleme dizliği kullanmayı düşünüyorum ama o da yakar mı? ayaklarını da sürüyor yerlere, ayak parmakları acıyor kırmızı kırmızı oluyor. çorap giydirmek lazım mı? hava da aşırı sıcak, napsam bilemedim