Benimde bebeğim üç gün boyunca 38,5 tan aşağı düşmeyen ateşle durdu aynı şekilde kan tahlili temiz çıktı ama doktor gribal enfeksiyon olduğunu ve dış çıkardığını ikisinin bir araya gelince ağır geçtiğini söyledi üç günün sonunda ilaçlarla çok skr biraz toparlandı sizin bebislerinizde iyi olur inşallah