Kızlar bayram için bursaya geldim havalar cok sıcak ve bızde arabamız var dıye hep gezdık ıster ıstemez terledi muhafaza ettiğimiz halde bugun cok hapşurdu burnu aktı ve kustu üşüttüm mü diye korku sardı ateşi yok çok şükür ama elleri soğuktu eldiven giydirdim hasta olmaz dimi ☹️