g-k-s0212 Hanımlar test verdiğimde bana mesaj geldi, içeriğinde linke tıkladığımda 10 gün karantina diyordu. Arkadaşıma ve görümceme 7 gün demişler. Bende belirtiler başlayalı 5 gün oluyor hala düzeldim sayılmaz. 7 gün az değil mi? İyileşme süreci ne kadar sürüyor? Bir de görümcemi aile hekimi aradı mesela beni arayan soran yok. Çocuğuma ne uygulamam gerek bilmiyorum. Umca şurup dışında bilgim yok. Ateşi de yok şuan çok şükür. Oğlumda belirtiler başlayalı 6 gün oluyor ara sıra öksürüyor ve huzursuz oluyor o kadar. Var mı doktorunuzdan herhangi bir tavsiye ya da uyarı?
Halimea g-k-s0212 geçmiş olsun cnm , doktorun numarasını isteyip sizde arayabilirsiniz. Bilgi alırsınız… ben 14 gun diye biliyorum karantina süresini…
irva g-k-s0212 7 gün karantina.Eşim 10 gün önce coviddi.Bize geçmedi ama oğluma bağışıklığı için umca ver dedi doktoru.Ateşi çıkarsa bulaşırsa calpol dolven dönüşümlü kullanırsın demişti.Bol su içirin çorbalarına bir çay kaşığı ev yapımı elma sirkesi katın.Udi hindi yağı kullanıyordum ben bir de.Ne oğluma ne bana bulaş olmadı hiç çok şükür.
kenankaan g-k-s0212 artık 7 gün diye geliyor karantina süresi. Ancak iyileşme bence daha uzun süre gerekli. Benim 7 gün geçse de dışarı çıkmayacağım, bulaştırıcılık devam ediyor diyor aile hekimi. Mümkünse 10 gün kal evde dedi. Onun Tavsiyesini dinleyeceğim
reyhantugra g-k-s0212 Benim eşimde pozitif ama hiç arayan olmadı mesaj da gelmedi hemşire bi yakınımız var ona sorduk artık karantina diye bişey yok hasta olanlar bile işe geliyo dedi
g-k-s0212 Halimea herkes farklı biliyor 🙈 başta 14tü canım bir ara 5 oldu şimdi 7 ya da 10 diyorlar 🤷🏻♀️
MinnakAsel irva merhabalar bende umca damla kullanmak istiyorum kızım neredeyse her ay hadtta malesef nerden tegmin ettiniz çocuğunuz kaç aylık kaç damla veriyorsunuz hergun mi veriyorsunuz yoksa hasta olunca mi ?şimdiden teşekkürler 😍
irva MinnakAsel Merhaba canım.Normalde kullanmıyorum.Eşim covid olunca doktorumuz her ihtimale karşı günde 3 kez bir çay kaşığı vermemizi söylemişti.Umca’yı hasta olacağını hissettiğiniz an verebilirsiniz.Eczanelerde satılıyor bu arada.
aylizinannesiii reyhantugra nasıl karantina yok annem pozitif çıktı aynı evdeyiz temasliyiz diye doktor hepimizi aradı tek tek yedi gün annem ile karantinaya girdik riskli yazıyordu HES uygulamamizda da
g-k-s0212 Melisa66 dün verdim, 5 gündür hastalık belirtilerim var ama doktor faranjit teste gitme vs demişti. Dün artık koku alamayınca kendim gittim
reyhantugra g-k-s0212 Bugün eczaneye gitmek zorunda kaldı maskesini takıp mecbur gitti eczacıda bişey dememiş değişik yani kimse bilmiyo
kenankaan g-k-s0212 bi de bakanlıktan aradılar 7 gün diye telefonda dedi, ona göre rapor veriyor 7 gün. Değişik ya niye sizin 10 acaba
g-k-s0212 kenankaan oğlumdan bana bulaştı muhtemelen bizden de görümceme ama görümceme 7 gün bize 10 gün diye mesaj geldi. Sanmam. Aynı hastane ve sadece covid testi. Herhangi bir kontrole de sokmadılar. Karmaşık işler
kenankaan g-k-s0212 değişik ya, bizde de benden bulaştı herkese. Evde 2 cocuk, eşim kayınvalidem herkes hasta
coffeemate g-k-s0212 karantina 7 gün, beni bakanlıktan ve aile hekimliğinden arayıp bilgi verdiler. Benim için bol yeşillik, bol su, bol çorba vs. Bebek için bol emzirme, ateş yükselirse calpol dolven dönüşümlü ve burun temizliği. Çok geçmiş olsun.
g-k-s0212 coffeemate anladım çok geçmiş olsun benim oğlum 2 buçuk yaşında birçok şeyi yemezdi zaten şimdi iyice inatlaşıyor benimle. Süreç zor geçiyor bizim için 😢
Minipekka g-k-s0212 benide arayan soran olmadı mesajda gelmedi ben kendim aradım eşime karantina uygulanmadı aynı evde olduğu halde saçma bir sistem yani🤷🏻♀️