yigitinaannesii yollar toz içinde arabaların üstü çamur olmuş, sokaklarında çalışma vardı, çarşı desen 3 4 tane masadan ibaretti o kadar, 8 sene önce gittiğim erikli muhteşem iken bu yaz gittiğimiz rezil gibiydi, kamp alanlarına gidip kamp yapın daha iyi, gökçetepe yada danişment kamp alanı daha hoş