MehmetAziz Acaba normalmi doyup duymamayla alakalı mı ,yani bazı sayfalarda okuduğum kadarıyla vücudunu keşfettiği içinmiş benden başka aynı şeyle karşılaşan arkadaşlar yazarsanız sevinirim
Deleted0089 MehmetAziz yok canım doyuyordur o bebis ama benim kızımda ozanlar balasladi sürekli eli ağzında o günden beri her gören bu çocuk dış çıkaracak diyo ama 6 Aylık olucak hala dış yok ve hala elini yiyo 😂
DenizKizi MehmetAziz 2 ay 22 gunluguz biz parmak emiyoruz iki gündür de iki elini tutusuyo şaşı şasi bakiyo ellerine😂 ellerini keşfediyorlar normal bi durum bu aralar
Cmre MehmetAziz benim kızımda iki ay 20 günlük bende bugün ilk kez gördüm yeni başlıyor heralde. İki gündürde ağlama krizine giriyor geceler çatlıyor resmen morarıyor kalbinde damar darlığı var böyle oluncada çok üzülüyorum ben 😢
aybikreis Biz de 2 ay 23 günlüğüz yumruğunu sokacak neredeyse ağzına. Keşfettiği için yapıyor merak etmeyin,ilerleyen zamanda bulduğu herşeyi ağzına atarak öğrenecek ☺️
GlayFidanDzgn @MehmetAziz ellerini keşfetmesi dışında tükürük bezleride gelişiyor ve o yüzden yapıyor normal yani 🙂
ozdef Tükürük bezleri artık daha aktif çalışıyor. Salyası aktığı için de yapıyordur bide ellerini keşfediyor merak etme. Benimki de 2 ay 21 günlük bizim de şuan durum böyle doktorum da normal dedi 🦋
Glfdnaktr Benimkinin de eli hep agzinda bu post iyi oldu cevaplarla bakilirsa vucudunu kefettigi icinmis
MehmetAziz Cmre çok geçmiş olsun ,tam ağlama dönemleri ya ondandır geceleri durmaması sıkma canını senin üzülmen onu da çok çabuk etkiler 🙏