Bebeğim dün gece beslenmesinden 1 saat sonra kustu. Burnuna da geldiği için nefes alamadı Allahtan derin uykuda değildim. Arkadaşlar gazını çıkarmadığım için olduğunu söyledi. Bence de öyle çünkü bebeğim göğsümde uyuyor. Ben bir sürü gaz çıkarma yöntemi denedim ama başarılı olamıyorum. Bir yöntem ilk zamanlar etkili oluyor sonra ne oluyorsa bir daha çıkaramıyorum. Hafif sola yatırarak çıkarmak işe yaramıştı ama şimdi o da olmuyor. Ne yapmalıyım? Bir de uzmanlar 2 gark sesi çıkmalı diyor. Bir tane hafif ses çıksa ona şükrediyorum. O gazdan sayılmıyor mu?