melekanesi Kızlarımın yattığı oda 28 derece. Kısa şort ve kısa kollu ile yatırıyorum. Ama bugün çok sıcak. Ankarada yaşıyoruz. Yeterli mi? Zıbınla yatırsam üşürler mi? Banyo yaptırım yatıyorum .
cocomelon33 melekanesi üşümezler 28 sıcak bir derece bence ideali 22-24 müş klima açıp 24 e ayarlıyorum oda ısısını iyi oluyor
cagankusunannesiii melekanesi canım evine bağlı ben de Ankara’da yaşıyorum oğlumun odasına sabah güneş doğuyo çok sıcak oluyo onun dışında evimiz geceleri serin ben kısakollu şortlu tulumla yatırıyorum gece bakıyorum serinse incecik bi müslin örtüyorum sabaha karşı alıyorum üstünden
Yarenventolin melekanesi kızım 9 günlük bizde Ankara’dayız çok sıcak ama ebemiz mutlaka uzun giydirip çorap giydirmemizi söyledi , siz ne kadarlıksınız
Adssmom melekanesi sadece atlet gibi olan zıbınlarla yatırıyorum ben üstünü bile örtmüyorum ama çok terleyen bir bebek benimki
melekanesi cagankusunannesiii müslin örtemem 8 aylıklar çok hareketli uyuyorlar. Bu akşam zıbınla yatıracağım.