Kizlar bugün buz lazer için Yenikentte yeni açılan biyere kayıt oldum 5 bölge 2500 tl. Ödeme konusu canımı sıktı normalde başkalarından duyduğum her seanstan sonra elden ödeme yapılıyor ama burası ilk seansta tüm ücreti istiyorlar yeni açtık makinelerimiz yeni daha iyi sonuc alırsınız diğer yerler eski makina kullanıyor falan dediler. Sizce kayıt olmakla yanlış mı yapmışım 🤔🤔