Mayazim merhabalar gecmis olsun benimde 1.5 aylikti kizim o zamanlarda vardi her idrarinda her bez degisiminde vardi doktorumuza goturduk susuzluktan yeteri kadar sutten su takviyesi alamiyor su icir demisti sabah oglen aksam 3 kere 1 cay bardagini bitirt diye ama bitiremiyorduk diliyle itiyordu surekli emmek istiyordu 1 hafta denedik ama sonra 1 gun yatis yapti doktorumuz serum takviyesi yapti gece 11de idrarini yapti baya bez degistirdikce idrar yapti duzeldi sonra cikis yaptik gece odur budur olmadi vucudu su dengesini kurduktan sonra emdigi sut ile duzene girdi sukur korkulacak birzey yok ama verdigin su takviyesi bile yaramiyor biz kac tane serum yedik oyle gecti canim en son ki idrarinda da test istedi doktorumuz hersey duzenli cikinca cikartti kristal diye birsey varmis o dusuktu