la_leomer Artık ne yemek yapayım bebeğe gaz olmasın diye kafayı yemek üzereyim hep aynı şeyleri yemekten gına geldi akşam ne yemek yapicaksiniz anneler soyleyin de banada fikir olsun daha yemek yapmadım
Balkizlarim la_leomer etli kuru fasulye tekke pilavı soğuk ayran soğan söğüş klâsik Türk yemeği yaptım yedik 🤭♥️😄 Kimyon atıp yapabilirsiniz kuru fasulye isterseniz ☀️
Eminos la_leomer bebeginiz gazli bi bebekse kimyon bile atsaniz veya kimyon cayi icseniz de yeterli gelmiyor o yuzden gaz yapan yiyecekleri tuketmeyin ben biber dolmasi yaptim yogurt salata yeterli
la_leomer Feyzosunannesi köfteyi bende düşündüm ama köfte yapmasını bilmiyorum tarifi varsa alabilir miyim 🥰
Balkizlarim la_leomer 1. Ayda başladım ben her bebekte gaz sıkıntısı olmuyor ben yaşamadim yani süt vs hep içtim sütlaç falan çok şükür 💮
esra91 la_leomer bebeğin gazlı bebbek değilse yiyebilirsin ben herşeyi yedim 7 aylık çok şükür gaz sorunumuz olmadı
la_leomer Feyzosunannesi teşekkür ederim bı kaç tarif denedim tadı çok kötü olmuatu oyuzden hep hazır alıyordum bunu denicem teşekkür ederim
la_leomer Balkizlarim benim şuan bebeğimin gazı çok oluyor oyuzden yemekten korkuyorum açıkçası sütlaç bende yedim ilk haftalarda süt olsun diye ama bayaga gazı oldu
Balkizlarim la_leomer siz biraz daha bekleyin o zaman vebale girmek istemem içinize de sinmiyor açıkçası ☀️
Seydanurr la_leomer bir çay bardağına bir çay kaşığı kimyon koyup için yemeklerden önce vs sonra gaz problemine yardımcı olur
minikkus_1_5 la_leomer Ben yemesem dikkat etsem bile bebeğim aşırı gazlı saldım artık herşeyi yiyorum
Nursemommmm Arzuuk62 ay iyi mi kötü mü bilemedim. Ne yapıcam derdiniz yok en azından. Benimki yemelik bişey olsun der. Sen bilirsin der hiç yardımcı olmaz o konuda 😂 her. Yemeği de yemez yani 😁